2012 bliver et år med nulvækst i reklamebudgetterne.

06.12.2011

Årets Trendanalyse fra TNS Gallup og Mindshare blev i dag præsenteret på et seminar med over 170 tilmeldte fra medie- og marketingbranchen. Dette års optimisme og fremgang i reklamebudgetterne bliver i 2012 vendt til tilbageholdenhed og moderat pessimisme.

Artikelværktøjer

  • Print

Helt præcist ligger annoncørernes forventninger til det kommende år i dag på det tredjelaveste niveau målt siden 1986. Det viser indikatorer i TNS Gallup og Mindshares årlige Trendanalyse blandt landets største annoncører. 103 markedsføringsansvarlige har deltaget, og de repræsenterer tilsammen 1,6 mia. kroner, hvilket svarer til knap 20 procent af det samlede annoncemarked, og dermed er prognosen en af de vigtigste på området.

Læs præsentationen her eller SMS 1919 - kodeord: Trend.


Mindshare sites:
Login: