Nu kan du få hele mediemarkedet i lommen

29.02.2012

Mindshare har sendt en ny og opdateret version af sin mobil app ’Den Lilla’ på gaden.

Artikelværktøjer

  • Print

Med et nyt design, som også udnytter iPad'ens større skærm, er der nu rig mulighed for at følge udviklingen i samtlige mere end 1.000 forskellige målte medier i Danmark. På tværs af tv- og radiostationer, internet websites, dagblade, ugeblade, lokale ugeaviser, magasiner og specialblade. I samarbejde med FDIM, TNS Gallup og Dansk Oplagskontrol bliver de officielle seer- og lyttertal opdateret ugentligt, mens andre udgives på måneds- eller kvartalsniveau. Og udviklingen for det enkelte medie kan hele tiden følges inden for de seneste 24 måneder.

En omfattende ordbog med krydsreferencer giver forklaring på næsten 200 medie- og marketing begreber og udvides løbende. Desuden giver et samarbejde med nyhedsmediet MediaWatch om et skræddersyet nyhedsfeed daglige opdateringer på det kommercielle mediemarked.

Den Lilla har også sin egen hjemmeside, som er blevet re-designet til formålet. Læs mere og download her.

Baggrund

Den første version af Den Lilla blev lanceret i august 2010 af mediebureauet Mindshare, som en service til kunder, forretningsforbindelser og andre interesserede på det danske mediemarked. Applikationen har været den 2. mest hentede i Apples App Store i kategorien Business, og er siden installeret på 4.500 smartphones , hvis ejere gennemsnitligt bruger 13 minutter og ser 7 sider pr. besøg. Ordbogen er den hidtil mest benyttede funktionalitet. 8 ud af 10 brugere benytter en iPhone.



Mindshare sites:
Login: