Viden

Kommunikation er ikke raketvidenskab. Og dog …

Hos Mindshare baserer vi alle vores løsninger på indsigt og viden om, hvem kommunikationen er rettet mod. Derfor søger vi hele tiden mod at opdatere og udvide vores vidensfelt, samt formidle det til vores kunder og markedet. Vi gennemfører egne analyser, som skaber ny viden og samarbejder desuden med faglige institutioner, vidensformidlere, meningsdannere og eksperter.

  • Mindshare har siden 2008 gennemført sin globale undersøgelse Mindreader, som ser på de digitale forbrugere fra hele verden.
  • Mindshare har siden 2005 gennemført Reklameanalysen, som undersøger danskernes holdninger til reklamer.
  • Vi står også bag den største og mest omfattende mærkeanalyse i Danmark. Vores 3D analyse har siden 2002 målt mere end 1.000 mærker i over 70 forskellige kategorier.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, hvor vi en gang om måneden sender dig nyheder indenfor tendenser og muligheder på medie- og kommunikationsmarkedet og indbydelser til vores seminarer.


Mindshare sites:
Login: