Ford lancerer Fiesta med Branded Content

Ford Fiesta BOOST – 360 grader Branded Content løsning udviklet af Mindshare gør Ford Fiesta til den mest solgte bil i første kvartal 2009

Artikelværktøjer

  • Print

Få Flash Player for at se denne player.

Ny Ford Fiesta, kvinder, mode og livsstil, kendisser, PR og nye kreative mediekanaler var væsentlige ingredienser, da Ford lancerer sin nye Fiesta.

Ford Fiesta Boost kampagnen er en succesful case, der viser, hvordan målgruppen aktivt tilvælger reklame, når vi blot rammer dem emotionelt med budskaber gennem relevant og interessant indhold som mode og livsstil og gennem nye og kreative mediekanaler under devisen: Alt der kan bære et budskab er et medie.


Context

I slutningen af 90´erne spåede mange eksperter at TV-seningen ville falde på grund af Internettes udbredelse! TV forbruget er i dag 21 % højere end i 1999!

Medier : Online

Det mest hørte radioprogram i 1. halvår 2009 var P4 Weekend søndag d. 25/1, hvor lidt mere end 600.000 danskere (12 år +) lyttede med. Det mest hørte program på en kommerciel radiostation var 100% Formiddag (fredag d. 13/2) på Radio 100 FM, hvor 92.000 danskere (12 år +) lyttede med.

Medier : Radio

Hver tredje bilist har en trailer. Der fandtes 778.000 trailere og 2,1 mio. personblier i 2008. Antallet af trailere er fordoblet siden 1994.

Branche : Befordring

Mindshare sites:
Login: