The Axe effect

Vinder af årets Rambuk 2008 i kategorien "Nye medier"

Artikelværktøjer

  • Print
Vinder af Rambuk 2008

Ny duft, syngende dansesild, humor, underholding og konkurrencer var væsentlige ingredienser i Axe´s relanceringskampagne. Med nøje udvalgte strategiske samarbejder og mediekanaler skabte Axe i samarbejde med Mindshare en kampagne, som ramte målgruppen unge mænd 15-24 år på deres præmisser og i deres univers.

Læs hele casen nedenfor.


Context

Gennemsnitsalderen for mænd, som blev gift første gang i 2007 var 34 år. Den tilsvarende alder for kvinder var lidt lavere, nemlig 31,5 år.

Branche : Mænd

I slutningen af 90´erne spåede mange eksperter at TV-seningen ville falde på grund af Internettes udbredelse! TV forbruget er i dag 21 % højere end i 1999!

Services : Interaction & Digital Media

Mindshare sites:
Login: