Aktivering af eget datingshow skabte involvering

Axe kom i tæt kontakt med og fik involveret målgruppen med udgangspunkt i et internationalt produceret datingshow eget af Unilever. Mindshare fik programmet på Kanal 5 og aktiverede kampagnen på tværs af de øvrige medieplatforme.

Artikelværktøjer

  • Print

Få Flash Player for at se denne player.

Via aktivering på de øvrige medieplatforme omkring dette format skabte Mindshare høj involvering i Axe Gamekiller universet, - en "se mig" kultur som kan lide at eksponere sig selv og lever efter at få 15 minutters berømmelse.

Axe Gamekiller s var ét af de første ægte branded content programmer på dansk TV, og i 70% af alle visningerne lå seer-ratingen over det generelle gennemsnit for det time slot programmet blev vist i på Kanal 5 og SBS net.

Aktiveringen af Gamekiller konceptet blev en stor succes, som skabte høj involvering i målgruppen.


Context

Gennemsnitsalderen for mænd, som blev gift første gang i 2007 var 34 år. Den tilsvarende alder for kvinder var lidt lavere, nemlig 31,5 år.

Branche : Mænd

En gennemsnits dansker (A12+) bruger i gennemsnit 44 dage foran sit TV pr. år.

Medier : TV

Mindshare sites:
Login: