Eazy Internet – ”Ingen dækker bedre”

Hi3G ønskede at cementere deres position som markedsleder på mobilt bredbånd på det danske marked og slå fast at de fortsat har det bedste produkt med den bedste dækning.

Artikelværktøjer

  • Print
Billede af Hi3G postit kampage

Mobilt bredbånd er relevant for en stor del af den danske befolkning i takt med at behovet for at være tilgængelig og "på" hele tiden stiger. Et vigtigt parameter for målgruppen er  tryghed, med en god dækning og høj hastighed på deres forbindelse. Produktets målgruppe er 20-45 år som har et behov for at være online "on the go".

Den kreative strategi blev brugen af post-its, som symbol på dækning på tværs af mange kanaler og medier. 

Kommunikations arkitekturen blev udviklet så at forbrugeren hurtigt kunne genkende eksekveringer fra medier som TV, Print og Outdoor til fysiske happenings, 3 butikkerne og guerilla aktiviteter. Den røde tråd igennem alle eksekvering var de forskellig farvede post-its, som for en stund dominerede medielandskabet og gadebilledet. 

Se hele casen i vedlagte PDF-fil.


Mindshare sites:
Login: